معلم

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 330 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:12

ارز ديجيتال تتر چيست و چه کاربردي دارد؟

تتر يک ارز ديجيتال با واحد انحصاري USDT است. اين ارز ديجيتال با قيمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت مي‌کند و به کمک آن مي‌توانيد به صورت ديجيتالي دلار منتقل کنيد. اگر در بازار ارزهاي ديجيتال باشيد؛ احتمالا نام ارز ديجيتال تتر را شنيده‌ايد.

شايد براي شما سوال باشد که تترچيست، چگونه کار مي‌کند و چرا قيمت آن هميشه ثابت است. در ادامه به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز ديجيتال تتر چيست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز ديجيتال تتر با واحد اختصاري USDT، همچنين قيمت آن هميشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز ديجيتال تتر برابر با 1 دلار آمريکا است. اين ارز ديجيتال يکي از ده ارز ديجيتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب مي‌شود. اين رمز ارزهاي باثبات داراي پشتوانه کالا و دارايي‌هاي ديگر هستند. درواقع قيمت ارزهاي ديجيتال باثبات هميشه وابسته به ارزش دارايي‌هاي پشتوانه است و با آنها بالا و پايين مي‌شود.

به جز تتر، تعداد زيادي از آن‌ها با پشتوانه دلار آمريکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترين ارز ديجيتال باثبات است.

کاربرد ارز ديجيتال تتر براي کاربران به دو شکل است.

در امان ماندن از نوسانات شديد بازار.

انتقال آسان پول به صرافي‌ها و کيف پول‌ها به صورت دلاري.

تتر را مي‌توانيد در کيف پول‌هاي ديجيتالي روي موبايل و يا کامپيوتر خود يا کيف پول‌هاي موجود در صرافي‌ها ذخيره کنيد. ارسال و دريافت آن به‌ سادگي و سرعت ارسال يک ايميل است. همين ويژگي‌ها موجب شده است که اين ارز ديجيتال براي معامله‌گران بسيار محبوب باشد.

شرکت آيفينکس  مالک تشکيلات تتر و گرداننده صرافي ارز ديجيتال بيتفينکس است. اين ارز ديجيتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت کوتاهي نام آن تغيير کرد. اين شرکت در سال ???? يک ارز ديجيتال ديگر به نام Tether Gold عرضه کرد که داراي پشتوانه طلا نيز است.

چرا قيمت آن هميشه ثابت است؟

به ازاي هر واحد از اين ارز ديجيتال  که توليد مي‌شود ? دلار در ذخاير بانکي نگهداري مي‌شود که به عنوان پشتوانه اين ارز ديجيتال عمل مي‌کند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانک نگهداري مي‌شود تا قيمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روي لايه Omni، بستري روي بلاک چين بيت کوين، توزيع شد. اکنون روي بلاک چين‌هايي از جمله اتريوم، بيت کوين کش، ترون و الگورند نيز عرضه مي‌شود. درواقع اين موضوع يعني دسترسي به تتر بسيار آسان است و مي‌توان آن را روي کيف پول‌هاي رسمي اتريوم، بيت کوين کش، ترون و Algorand  ذخيره کرد.

واحدهاي اين ارز نسبت به نياز بازار و در دوره‌هاي زماني مختلف از سوي شرکت آيفينکس توليد و به صرافي بيتفينکس وارد مي‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافي‌هاي ديگر نيز مي‌روند. با اين‌ که تراکنش‌هاي USDT غيرمتمرکز است و روي بلاک‌ چين‌هاي بزرگي انجام مي‌شود، توزيع واحدهاي آن کاملاً متمرکز انجام مي‌شود و نمي‌توان آن را يک ارز ديجيتال غيرمتمرکز دانست.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:28

هک شدن NVR و DVR

در هر وسيله الکترونيکي که با WWW مي شود به آن دسترسي پيدا کرد ، ذاتاً يک خطر امنيتي وجود دارد. براي ايجاد امنيت حدودي در چنين شرايطي، بايد از اخبار روز و همچنين نحوه ي به روزرساني نرم افزار و سيستم عامل آگاه باشيد. امنيت سايبري هيچگاه نبايد ناديده گرفته شود. رايانه ها ، تلفن هاي همراه ، اتومبيل هاي هوشمند ، اتومبيل هاي داراي اتصال از راه دور و ساير محصولات الکترونيکي، هرکدام به روش هاي مختلفي تحت تأثير روشهاي جديد هک قرار دارند. هک کردن يا هک شدن، امکان دسترسي به فناوري جديدتري را فراهم مي کند که به هکرها امکان مي دهد تا سريعتر هدف خود را پيدا کرده و از افراد آسيب ديده يا افرادي که با تعداد دستگاه هاي هوشمند بيشتري به اينترنت متصل هستند، سواستفاده نمايند

 

با اين اوصاف ، اگر مي خواهيد بدون وقوع هک NVR يا DVR به ضبط کننده خود دسترسي پيدا کنيد ، “امنيت” موضوعي است که بايد قبل از باز کردن درگاه ها، و قرار گرفتن در معرض چنين خطري، از آنها مطلع و نواقص را مرتفع نماييد.

? روش براي محافظت در برابر هک شدگي دستگاه هاي ضبط کننده امنيتي

  • استفاده از VPN (روتر يا VPN مبتني بر سرور)
  • به روزرساني مداوم سيستم عامل
  • تماس با سازنده، در صورت امکان وجود پشتيباني از دستگاه فعلي
  • يک بروز رساني قوي
  • عدم استفاده از پورت هاي پيش فرض
  • عدم استفاده از قوانين فايروال UPnP يا DMZ
  • عدم تکرار گذرواژه هاي پيش فرض و نيز عدم استفاده ي مجدداز گذرواژه ديگر

?. استفاده از VPN روتر يا VPN مبتني بر سرور

يکي از گزينه هاي ايمن و مطمئن، استفاده از شبکه خصوصي مجازي يا VPN است. اين اتصال از طريق تلفن همراه يا رايانه شخصي به شبکه محلي با يک اتصال کاملا رمزگذاري شده صورت مي گيرد. اين قابليت را با سرويس هاي VPN اشتباه نگيريد؛ زيرا اين خدمات به شما امکان مي دهد تا با استفاده از سرورهاي آنها براي دسترسي به اينترنت و عدم دسترسي به شبکه خانگي يا مشاغل و دستگاه هاي آن ، امنيت شبکه را تامين نماييد.

بسياري از روترها مجهز به گزينه VPN هستند، اما اين قابليت مي تواند براي شما هزينه در بر داشته باشد که برخي از آنها به سيستم عامل سفارشي مانند DD-WRT و Tomato و استفاده از OpenVPN نياز دارند. همچنين گزينه ساخت سرور VPN شخصي و دسترسي به آن نيز وجود دارد. اين قابليت، نه تنها از شما و دستگاه هاي شما محافظت مي کند بلکه به شما اين امکان را مي دهد تا از دستگاه خود در هرگونه اتصال اينترنتي ناامن استفاده کنيد و شما قادر خواهيد بود تا ترافيک از طريق شبکه خانگي تان جريان يابد.

اين خدمات به شما امکان مي دهد تا با استفاده از سرورهاي آنها براي دسترسي به اينترنت و عدم دسترسي به شبکه خانگي يا مشاغل و دستگاه هاي آن ، امنيت شبکه را تامين نماييد.

?. به روزرساني مداوم سيستم عامل

نگهداري و محافظت از سخت افزار؛ چيزي فراتر از غبار روبي از فن ها و به روز نگه داشتن سيستم عامل مي­باشد و رعايت اين نکته تنها مختص ضبط کننده ها نمي­باشد، بلکه در تلفن همراه ، رايانه و ساير دستگاه هايي که داراي سيستم عامل مي­باشند نيز الزامي است.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته    dvr     nvr  

?. تماس با سازنده، در صورت امکان وجود پشتيباني از دستگاه فعلي

شما مي توانيد با رفتن به وبسايت توليد کننده و يا درخواست اطلاعات از طريق تماس تلفني ، چت يا آدرس ايميل ، تمام اطلاعات فني مربوط به دستگاه هاي خود را پيگيري نماييد. در بسياري از موارد ، يک شماره سريال ، سيستم عامل فعلي و شماره مدل براي دستيابي به فايل و هرگونه نرم افزار مورد نياز مرتبط با سيستم عامل به دستگاه مورد نياز است. در صورت امکان ، از يک فرد باتجربه بخواهيد که سيستم عامل را بررسي کرده و اطمينان حاصل کند که روند کار به درستي و بدون هيچ مشکلي انجام شده است.

?. يک بروز رساني قوي

رسيدن به شماره ? در اين ليست، به معناي پايان زندگي دستگاه شما است ،و ممکن است داراي آسيب پذيري هايي باشد که باعث شود تا توليد کننده پشتيباني خود را قطع نمايد. به عبارت ديگر، ممکن است که ديگر به روزرساني امنيتي وجود نداشته باشد. اين حالت، شبيه ويندوز XP و تمام حفره هاي امنيتي است که در آن وجود دارد ، از جمله بسياري از موارد معروف به Zero Day Exploits. اگر متوجه شديد که با داشتن محصولي منسوخ شده در معرض اين مشکل قرار داريد ، گزينه بعدي يک بروزرساني قوي است که بتواند همه نيازهاي امنيتي مورد نياز شما را پوشش دهد.

?. عدم استفاده از از پورت هاي پيش فرض

محصولاتي که به شبکه متصل مي شوند ، براي هر خدماتي که ارائه مي دهند اغلب با درگاه هاي خاص خود ارائه مي شوند. در صورت استفاده از VPN ، دستگاه هاي DVR يا NVR به انتقال پورت نياز دارند. اين پورت ها به عنوان ابزاري براي امکان اتصال از راه دور به شما مناسب است ، اما متأسفانه هرکسي که IP شما را بشناسد و از طريق پورت آن را اسکن کند ، در نهايت DVR يا NVR شما را پيدا مي کند. کدگذاري اين پورت در يک پورت غير پيش فرض مي تواند به حل اين مشکل تا حد زيادي کمک مي­نمايد، اما کامل ايمن نيست. به همين دليل آن را “Security by Obscurity” مي نامند. اين روش، يک کمک ساده در مورد مسائل امنيتي است ، اما به طور کامل آن را پوشش نمي دهد.

?. عدم استفاده از قوانين فايروال UPnP يا DMZ

UPnP يا Universal Plug and Play يک ويژگي خطرناک براي روترها و دستگاه ها است. دليل اين امر اين است که اگر قسمت UPnP ضبط کننده يا دستگاه شامل پورت هايي مانند پورت Telnet (23) يا SSH Port (22) باشد،  هر دوي اين درگاه ها اجازه دسترسي به دستگاه را مي دهند. گزينه DMZ ، Demilitarized Zone گزينه اي براي باز کردن همه درگاه ها در يک دستگاه است. اين حالت معمولاً براي سرورها يا فايروال هايي است که امنيت خاص خود را دارند.

?. عدم تکرار گذرواژه هاي پيش فرض و نيز عدم استفاده ي مجدداز گذرواژه ديگر

 

 

حتما بخوانيد: سوئيچ شبکه 32 پورت

گذرواژه ها وسيله اي براي ايمن سازي دستگاه ها ، حساب ها ، نمايه ها و غيره مي باشند. همه ما مي دانيم که گذرواژه ها بايد از کاراکترهاي خاص و طولاني تشکيل شده باشند و هيچ چيزي باعث اتصال کاربران با اين رمز عبور نگردد

نکات امنيتي مربوط به رمز عبور

  • از بکار بردن واژه هاي ساده خودداري کنيد
  • از اطلاعات شخصي استفاده نکنيد
  • از توالي هاي مشترک اجتناب کنيد ( مانند ???)
  • از کاراکتر ها و حروف خاص استفاده کنيد
  • رمزهاي عبور طولاني تر، بهتر از رمزهاي کوتاه مي باشند
  • از جملات ، عبارات يا عناوين موزون استفاده نکنيد
  • رمزهاي عبور مختلفي براي حساب ها و برنامه هاي مختلف ايجاد نماييد

نتيجه گيري :

اگر مي خواهيد بدون وقوع هک NVR يا DVR به ضبط کننده خود دسترسي پيدا کنيد ، “امنيت” موضوعي است که بايد قبل از باز کردن درگاه ها، و قرار گرفتن در معرض چنين خطري، از آنها مطلع و نواقص را مرتفع نماييد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 428 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:18

نکات مهم درخصوص نصب دوربين مداربسته در رستوران

 

 

 نصب دوربين هاي مداربسته يکي از سرمايه گذاري هاي ضروري است که هر مالکي مي داند بايد آن را انجام دهد.
مشتريان هم کمابيش انتظار دارند که از دوربين هاي مداربسته در هر غذاخوري استفاده شود.
مهم نيست مجموعه شما يک رستوران محلي باشد يا يک رستوران زنجيره‌اي يا حتي يک اغذيه فروشي معمولي، نصب دوربين مداربسته در رستوران مزاياي زيادي براي صاحب آن مکان و مشتريان به همراه دارد.

 

هميشه مساله امنيت مطرح نيست. قانوني بودن نصب دوربين مداربسته در رستوران يک نگراني مشترک در بين صاحبان اين کسب و کارها محسوب مي شود.
خوشبختانه، حالا ديگر اين موضوع حل شده و تنها جايي که نصب دوربين غير قانوني است، نقاطي از رستوران است که به حريم شخصي مشتريان مربوط مي شود مثل سرويس بهداشتي.
همچنين نصب دوربين هاي مخفي و دوربين هاي ميکروفن دار براي ضبط صدا هم غيرقانوني است.
اما براي بيشتر مالکان، نصب دوربين مداربسته در رستوران براي دلايل امنيتي ضروري به نظر مي رسد. اين سرمايه گذاري، در کنار امنيت، مزاياي ديگري را هم براي صاحبان و مديران غذاخوري ها فراهم مي آورد.

دلايل نصب دوربين مداربسته در رستوران ها

به شهري که در آن زندگي مي کنيد و رستوران هاي محبوب خود که براي صرف غذا و معاشرت هاي اجتماعي به آنجا مي رويد فکر کنيد. بيشتر اين مکان ها احتمالا رستوران هاي با سابقه‌اي هستند که افراد آن شهر با آنها آشنا بوده و به دليل کيفيت غذا، جو رستوران يا قيمت غذاها و يا هر سه مورد، از صرف غذا در آنجا لذت مي برند. و اگر اين رستوران بيش از ? سال سابقه داشته باشد يعني کار خود را درست انجام مي دهد.
حالا به رستوران هايي که تعطيل شده اند فکر کنيد. احتمالا ليست طولاني از رستوران هايي که به هر دليلي با شکست مواجه شده اند در ذهن شما شکل مي گيرد. مي دانستيد که حدود ?? درصد از تمام رستوران هايي که بازگشايي مي شوند، در همان سال اول شکست مي خورند؟ بدتر از همه اينکه، ?? درصد رستوران ها پيش از ? سال اول، مجبور به تعطيلي مي شوند. با اين درصد بالا، به راحتي مي توان فهميد که اداره رستوران کار بسيار مشکلي است. اما بايد چه کاري انجام داد تا جزو اين آمار نبود؟

قانوني بودن نصب دوربين مداربسته دررستوران يک نگراني مشترک در بين صاحبان اين کسب و کارها محسوب مي شود. خوشبختانه، حالا ديگر اين موضوع حل شده و تنها جايي که نصب دوربين غير قانوني است، نقاطي از رستوران است که به حريم شخصي مشتريان مربوط مي شود مثل سرويس بهداشتي. همچنين نصب دوربين هاي مخفي و دوربين هاي ميکروفن دار براي ضبط صدا هم غيرقانوني است.

نصب دوربين مداربسته در رستوران بهره وري پرسنل را افزايش مي دهد

يکي از بزرگترين هزينه هاي عملياتي در صنعت پذيرايي، بخش پرسنل است. گرچه رستوران ها به پرسنل خود دستمزد پاييني مي پردازند اما استخدام آشپز، پيش خدمت، ظرفشوي، ميزبان و ديگر پرسنل پيوسته به هزينه ها اضافه مي کند.
نصب دوربين مداربسته در رستوران به مالک و مدير آن مکان توانايي نظارت بر پرسنل را مي دهد تا اين اطمينان حاصل شود که آنها طي ساعت کاري، بازدهي لازم را دارند.
همچنين مديران با کمک اين دوربين ها مي توانند بفهمند چه زماني بايد از تعداد پرسنل کم يا به تعداد آنها افزوده شود. کارمندان که از نظارت بر خود مطلع هستند سعي مي کنند بالاترين بازدهي را در ساعت کاري خود داشته باشند.

 

 

نصب دوربين مداربسته در رستوران باعث کاهش دزدي مي شود

يکي ديگر از مشکلات رستوران داري، سرقت است. پرسنل ممکن است فکر کنند مي توانند نوشيدني ها يا برخي از خوراکي ها را يواشکي بخورند و هيچ عواقبي متوجه آنها نباشد.
بابت تمام نوشيدني ها و غذاها پول پرداخت شده و بايد در محاسبات آورده شود. دوربين هاي مداربسته باعث مي شود پرسنل اين کار را انجام نداده و مالک رستوران بتواند افرادي که دست به اين کار مي زنند را شناسايي کند.
نصب دوربين مداربسته در قسمت صندوق هم باعث مي شود صداقت پرسنل در حين انجام تراکنش هاي مالي حفظ شده و مالکان بتوانند فردي که دست به سرقت مي زند را شناسايي کنند.
علاوه بر اين، مشتريان هم نمي توانند بدون پرداخت صورت حساب، از رستوران خارج شوند. در صورتي که فردي چنين کاري انجام دهد، مالک رستوران مي تواند با پليس تماس گرفته و ويديوي ضبط شده را در اختيار آنان قرار دهند تا فرد شناسايي شود.

دوربين مداربسته دررستوران امنيت کلي  را افزايش مي دهند

در هر جايي که پول نگهداري مي شود ريسک سرقت وجود دارد. نصب دوربين مداربسته در رستوران باعث افزايش امنيت و کاهش احتمال حمله مجرمان به آن مکان مي شود. همچنين لازم است که مشتريان و پرسنل هم احساس امنيت داشته باشند. اين دوربين ها نشان مي دهد مالک رستوران براي امنيت مجموعه خود و افرادي که در آن حضور دارند، اهميت قائل است. اگر درگيري در رستوران رخ دهد، مالک مي تواند ويديوهاي ضبط شده توسط دوربين ها را در اختيار پليس قرار دهد تا فرد خاطي شناسايي شود.

 

نصب دوربين مداربسته در رستوران به بيمه کمک مي کند

کمپاني هاي بيمه اي فراواني وجود دارند که مشوق هاي مالي مختلفي در اختيار مالکان رستوران هاي قرار مي دهند تا در مجموعه خود دوربين مداربسته نصب کنند.
ويديوهاي ضبط شده توسط اين دوربين ها در رستوران مي توانند در زمان خرابکاري توسط افراد يا آتش سوزي و وارد شدن خسارات عمده به ساختمان و اموال آن، به عنوان مدرک مورد استفاده قرار بگيرند.
همچنين اين دوربين ها در زمان بروز آزار و اذيت و شکايات قانوني، شواهدي را در اختيار کارشناس پرونده قرار مي دهند. مهمتر از همه اينکه تحت شبکه بودن  دوربين مداربسته در رستوران باعث ميشود از هر جايي که هستيد با استفاده از موبايل يا کامپيوتر، ويديوها را به صورت زنده تماشا کنيد.
دسترسي از راه دور به شما اين امکان را مي دهد که حتي وقتي در محل حضور نداريد، بتوانيد بر اوضاع نظارت کرده، آلارم هاي اشتباه را کاهش داده و آرامش خاطر را در مجموعه و براي خودتان فراهم کنيد.

نحوه يافتن بهترين دوربين مداربسته در رستوران

اگر به دنبال خريد دوربين مداربسته در رستوران هستيد که همه اين مزايا را داشته باشد بهتر است خوب تحقيق کنيد. انواع مختلفي از اين دوربين ها وجود دارد و خريد دوربين هاي ارزان براي صرفه جويي در هزينه ها باعث مي شود در زمان نياز، نتوانيد استفاده لازم را از آنها داشته باشيد.
اگر براي انتخاب بهترين دوربين مداربسته در رستوران خود به کمک نياز داريد با بخش پشتيباني شرکت ايمن تصوير امرتات تماس بگيريد. ما صدها مدل دوربين امنيتي داريم و کمک به مشتريان جهت انتخاب بهترين گزينه اي که منطبق بر نيازها و بودجه آنها باشد، افتخار و وظيفه ماست.

نتيجه گيري

در رستوران هايي که معتبر هستند و داراي مشتريان زيادي مي باشند الزام وجود دوربين مداربسته در رستوران اگر بيشتر از سرآشپز ، نباشد کمتر هم نيست، زيرا چهار دليل که در اين مقاله ذکر، شامل کاهش سرقت، کنترل پرسنل، پيشگيري از وقوع جرم و پيگيري اتفاقات پس از وقوع، نصب دوربين  مداربسته در رستوران هاي معتبر را به يک امر اجتناب ناپذير تبديل کرده است.

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/3f5d39cf774

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:25372278

https://abrupt-pullover-342.notion.site/1d022741df40449b9f9bfa7714f5e56d

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:22133585

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 207 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:24

اينفلوئنسر مارکتينگ

در اينفلوئنسر مارکتينگ، رهبران عقيده با جامعه گسترده براي اهداف بازاريابي و ارتباطات استفاده مي شوند. هدف افزايش ارزش و اعتبار پيام برند خود بر اساس اعتمادي است که گروه هدف مربوطه به اينفلوئنسرها دارند.

 

اينفلوئنسر مارکتينگ اساساً در مورد برنده شدن طرفداران برند يا محصول است که به عنوان متخصص در زمينه هاي خاص مورد تقاضا هستند. براي مثال، اينفلوئنسرها مي توانند بر ارزيابي و ارزيابي محصولات، خدمات، برندها، شرکت ها يا کارفرمايان تأثير بگذارند.با توجه به اين تأثير بر تصميمات مصرف کننده، سئو سايت اصفهان اکثر شرکت هاي آلماني از اينفلوئنسرها براي انتشار پيام هاي برند خود استفاده مي کنند. دليل ديگر علاقه شرکت ها اين است که دسترسي برخي از يوتيوبرها بسيار زياد است، همانطور که تعداد مشترکان ده ها ميليون نفر نشان مي دهد. تأثيري که در اينجا با اينفلوئنسرهاي کلاسيک با تعداد فالوورهاي بالا مشهود است، با اين وجود، در حال حاضر با به اصطلاح اينفلوئنسرهاي ميکرو با حداکثر 30000 فالوور وجود دارد. دلايل اين امر اين است که آنها گاهي اوقات نرخ تعامل بالاتري در کمپين ها دارند و مهمتر از همه، براي شرکت مقرون به صرفه تر هستند.

 

اساساً، سه نوع مختلف از اينفلوئنسرها را مي توان متمايز کرد:

 

دوستداران برند: آنها تجربه گسترده اي با يک برند و پيوند قوي و مثبت با آن دارند.

منتقدان برند: آنها عموماً از شرکت انتقاد مي کنند يا تجربيات منفي با يک محصول يا برند داشته اند. با دادن نظرات منفي بر تصميم خريد يا نظر اشخاص ثالث تاثير منفي مي گذارند.

کارشناسان برند: اين افراد به عنوان متخصص شناخته مي شوند و براي بسياري از افراد به عنوان مشاور در موضوعات خاص در دسترس هستند. کارشناسان برند معمولاً نگرش خنثي نسبت به يک برند يا محصول دارند و هنگام ارزيابي آن از دانش تخصصي خود استفاده مي کنند.

اينفلوئنسرها مي توانند براي مثال افراد زير باشند:

 

کاربران شبکه هاي اجتماعي با تعداد فالوور بالا (به خصوص اينستاگرام و اسنپ چت)

رضايت مشتريان فعلي با تخصص ويژه

روزنامه نگاران

وبلاگ نويسان

يوتيوبر

افراد مشهور

حرفه اي ها و کارشناسان

سياستمدار

اپراتور انجمن

...

اين راهنماي فشرده نکات و ترفندهايي را براي موفقيت کمپين تأثيرگذار خود به شما ارائه مي دهد. وايت پيپر به تمام سوالات شما از انتخاب اينفلوئنسرهاي مناسب تا پاداش پاسخ مي دهد.

 

 

 

 

 

نمونه هايي از اينفلوئنسرها در يوتيوب

نمونه هايي از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب عبارتند از hauls. در يک حمل و نقل، محصولاتي که توسط شرکت ها خريداري يا ارسال شده اند توسط رهبران عقيده ارائه مي شوند. با انجام اين کار، تصميم خريدي که براي محصول گرفته مي شود اغلب موجه است.

 

اسکرين شات YouTube BibisBeauty Palace

نمونه ديگري از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب به اصطلاح LookBooks هستند. لباس‌هاي مختلف براي روند فعلي ارائه و مقايسه مي‌شوند.

 

اسکرين شات YouTube Mariah Bethany

نمونه ديگري از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب، آموزش هايي است که در آن محصولات يا شرکت ها تبليغ مي شوند. به عنوان مثال، Musikhaus Thomann با YouTubers کار مي کند که آموزش هاي موسيقي را ارائه مي دهند.

 

اسکرين شات YouTube GuitarTunes

به اصطلاح نظرات، که در آن يوتيوب‌برها به يک محصول امتياز مي‌دهند، در يوتيوب بسيار محبوب هستند. اين ارزيابي‌ها اغلب ذهني هستند و گاهي اوقات به طور انتقادي با محصولات برخورد مي‌کنند.

 

اسکرين شات YouTube IGN

Ikea اکنون اولين زنجيره تجهيز است که به محبوبيت ستارگان يوتيوب نيز متکي است، که سه ساعت فرصت دارند تا اتاق نشيمن را به عنوان بخشي از يک چالش راه اندازي کنند. يعني، کاربران يوتيوب AlexiBexi، Sara Desideria، Klein aber Hannah و Max Oberüber هستند که هر کدام يک ويديو در مورد آن منتشر کردند.

 

اسکرين شات YouTube Max Oberüber

درست مانند يوتيوب، در اينستاگرام نيز مي‌توان از تأثير شخصيت‌هاي شناخته شده در شکل‌گيري نظر مصرف‌کننده استفاده کرد. براي مثال، ستارگان فوق‌الذکر يوتيوب، حساب اينستاگرام Ikea را در طول فيلمبرداري تصاحب کردند و در طول روز در استوري پست گذاشتند. حداقل به دليل حدود 700 ميليون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، اينفلوئنسرها نيز در اينستاگرام يافت مي شوند.

 

نمونه هايي از اينفلوئنسرها در اينستاگرام

نمونه کلاسيک اينفلوئنسر، بازيکن ملي پوش آلماني توماس مولر (6.6 ميليون دنبال کننده) است که محصول ژيلت را به وضوح جلوي دوربين مي گيرد.

en market در اينستاگرام اکانت هاي مرتبط با تناسب اندام هستند.پاملا ريف نمونه معروفي از يک حساب اينستاگرام متخصص در تناسب اندام را ارائه مي دهد. با بيش از 4 ميليون فالوور، اين جوان 22 ساله با يک گروه هدف خاص دسترسي بسيار زيادي دارد.

 

اسکرين شات اينستاگرام پاملا ريف

البته کمپين هاي اينفلوئنسر مارکتينگ را مي توان در ساير شبکه هاي اجتماعي مانند توييتر، اسنپ چت يا فيسبوک نيز يافت. اکثر اينفلوئنسرها از چندين کانال استفاده مي کنند که پيام هاي مربوطه را در آنها قرار مي دهند. با اين حال، تا کنون، وضعيت بازار در اينستاگرام و يوتيوب بيش از همه پيشرفت کرده است.

 

مجاز

با گسترش روزافزون اينفلوئنسر مارکتينگ، نگاه حقوقي نيز به طور فزاينده اي به پست هاي اينفلوئنسر معطوف مي شود. از نظر الزامات برچسب‌گذاري، پست‌هايي که اينفلوئنسرها براي آنها پول دريافت کرده‌اند يا محصولات رايگان براي آنها ارسال شده است، بايد به اين عنوان برچسب زده شوند. يک "حمايت شده توسط" معمولاً خيلي مبهم بيان مي شود. اگر پست خود را به‌عنوان «تبليغ»، «تبليغاتي» يا در مورد ويديوها به‌عنوان «پشتيباني‌شده توسط قرار دادن محصول» علامت‌گذاري کنيد، مطمئن هستيد. از طرف ديگر، اگر اکثراً دنبال کنندگان انگليسي زبان داريد، بايد يک "تبليغ" به وضوح در کنار پست خود داشته باشيد، نام هاي آلماني به تنهايي در اينجا کافي نيستند. medienanstalten.de يک ماتريس برچسب‌گذاري منتشر کرده است که توضيح مي‌دهد چه چيزي بايد براي هر قالب در نظر گرفته شود.

 

شرکت هايي که مي خواهند از اين مدل کسب و کار براي خود استفاده کنند، بايد توافقات دقيقي با اينفلوئنسر انجام دهند و مشخص کنند که ماهيت تبليغاتي پست بايد مشخص شود.

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:49

بهترين تعريف بازاريابي وابسته

منبع: JustLeaWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با يک شرکت تجارت الکترونيک در کلاس جهاني

 

بازديدکنندگان را به BigCommerce معرفي کنيد و 200? از اولين پرداخت ماهانه مشتري يا 1500 دلار به ازاي هر مشتري سازماني را دريافت کنيد. امروز بپيونديد تا درآمد خود را با پلتفرم پيشرو تجارت الکترونيک افزايش دهيد.

 

کميسيون هاي پيشرو در صنعت

محتواي از پيش ساخته شده براي وب سايت شما

يک مدير حساب اختصاصي که بر موفقيت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

از آنجايي که بازاريابي وابسته با توزيع مسئوليت‌هاي بازاريابي و ايجاد محصول بين طرف‌ها کار مي‌کند، موفق مي‌شود از توانايي‌هاي افراد مختلف براي استراتژي بازاريابي مؤثرتر استفاده کند و در عين حال سهمي از سود را براي مشارکت‌کنندگان فراهم کند. براي ساخت اين اثر، سه طرف مختلف بايد درگير شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته يا تبليغ کننده.

مصرف کننده.

بياييد به رابطه پيچيده اين سه طرف بپردازيم تا از موفقيت بازاريابي وابسته اطمينان حاصل کنيم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه يک کارآفرين انفرادي يا يک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول يا خرده‌فروشي است که محصولي براي عرضه به بازار دارد. اين محصول مي‌تواند يک شي فيزيکي، مانند کالاهاي خانگي، يا خدماتي مانند آموزش آرايش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نيز شناخته مي‌شود، نيازي به مشارکت فعال در بازاريابي ندارد، اما ممکن است تبليغ‌کننده باشد و از تقسيم درآمد مرتبط با بازاريابي وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده مي تواند يک تاجر تجارت الکترونيکي باشد که يک کسب و کار dropshipping را راه اندازي کرده و مي خواهد با پرداخت هزينه به وب سايت هاي وابسته براي تبليغ محصولات خود، به مخاطبان جديدي دست يابد. يا فروشنده مي تواند يک شرکت SaaS باشد که از شرکت هاي وابسته براي کمک به فروش نرم افزار بازاريابي آنها استفاده مي کند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته يا ناشر.

همچنين به عنوان ناشر شناخته مي شود، شرکت وابسته مي تواند يک فرد يا شرکتي باشد که محصول فروشنده را به شيوه اي جذاب براي مصرف کنندگان بالقوه بازاريابي مي کند. به عبارت ديگر، شرکت وابسته، محصول را تبليغ مي کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که براي آنها ارزشمند يا مفيد است و آنها را متقاعد کند که محصول را خريداري کنند. اگر مصرف کننده در نهايت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشي از درآمد حاصل را دريافت مي کند.

 

شرکت‌هاي وابسته معمولاً مخاطبان بسيار خاصي دارند که براي آنها بازاريابي مي‌کنند و عموماً به علايق آن مخاطبان پايبند هستند. اين يک جايگاه مشخص يا نام تجاري شخصي ايجاد مي کند که به شرکت وابسته کمک مي کند تا مشترياني را جذب کند که به احتمال زياد در تبليغات عمل مي کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند يا نداند، آنها (و خريدهايشان) محرک هاي بازاريابي وابسته هستند. شرکت هاي وابسته اين محصولات را با آنها در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و وب سايت ها به اشتراک مي گذارند.

 

هنگامي که مصرف کنندگان محصول را خريداري مي کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسيم مي شوند. گاهي اوقات، شرکت وابسته تصميم مي گيرد با افشاي اينکه در ازاي فروش هايي که انجام مي دهد، کميسيون دريافت مي کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع ديگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زيرساخت بازاريابي وابسته پشت خريد خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت براي محصول خريداري شده از طريق بازاريابي وابسته هزينه بيشتري پرداخت مي کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قيمت خرده فروشي لحاظ مي شود. مصرف کننده فرآيند خريد را تکميل مي کند و محصول را به طور معمول دريافت مي کند، بدون اينکه تحت تأثير سيستم بازاريابي وابسته که در آن بخش مهمي است، وارد شود.

 

بازاريابان وابسته چگونه حقوق مي گيرند؟

يک روش سريع و ارزان براي کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعي يک محصول، بازاريابي وابسته براي کساني که به دنبال افزايش درآمد آنلاين خود هستند، جذابيت غيرقابل انکاري دارد. اما چگونه يک شرکت وابسته پس از پيوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دريافت مي کند؟

 

پاسخ مي تواند پيچيده شود.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 353 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:33

کشاورزي و باغداري سختي هاي فراواني دارد، يکي از اين سختي ها احتمال آسيب به درختان ميباشد. شايد با کوچکترين سهل انگاري آسيب هاي جبران ناپذيري به باغ و کسب و کار شخص وارد شود.

زرد شدن و خشک شدن درخت گردو

زرد شدن درختان گردو و خزان آنها مي تواند يکي از نشانه هاي آسيب بسيار جدي در درختان باشد که در زنده ماندن و محصول دهي مي تواند تاثير فوق العاده اي را داشته باشد.

در اين مقاله قصد داريم برخي از دلايل را بررسي کرده و مشکلات و بيماري و کمبودهايي که موجب زرد شدن برگ و درختان مي شود را به شما بازگو کنيم. جهت مطالعه بيشتر ميتواند از اين سايت استفاده کنيد.

استفاده از کود ناکافي در درختان گردو

استفاده از کود در تغذيه درخت بسيار موثر مي باشد و در نهايت مي تواند به بازدهي و کيفيت بسيار کمک کند.بايستي کودي که استفاده مي کنيد بقدر لازم و اندازه کافي و يکدست براي همه قسمت هاي باغ استفاده بشود.

کمبود کود در گياهان و درختان در نهايت مي تواند منجر به زرد شدن و خشک شدن درختان شود.

 

بروز بيماري و آفات در درخت گردو

بيمار ها يکي از مهم ترين دلايل تغيير رنگ در گياهان و درختان مي باشند و مي توانند در نهايت منجر به از بين رفتن گياه شود.خشکيدگي و زرد شدن مي تواند از بيماري ها باشد.برخي از بيماري ها به ريشه ها و تنه ها حمله کرده و در نهايت منجر به از بين رفتن آنها مي شود.

 

کمبود آب و ميزان آبياري

کمبود آب مي تواند خشکيدگي ريشه ها و در نهايت شاخه ها را بدنبال داشته باشد از طرفي زياده روي در آبياري و روش نامناسب آب دادن به نهال گردو مثل روش غرقابي مي تواند منجر به از بين رفتن ريشه شود.

 

سرمازدگي درخت گردو

سرمازدگي در يک درخت گردو موجب مي شود تا آسيب شديدي به درخت و برگ ها وارد شود.به همين دليل بهتر است هميشه نهال گردو مقاوم به سرما را براي کاشت انتخاب کرده و بکاريد.

 

نکات مهم در جلوگيري از زرد شدن درخت گردو و برگ ها

سعي کنيد حتما از روش آبياري و سمپاشي بدرستي استفاده کنيد.استفاده از کودهاي مناسب بقدر کافي مي تواند به شما در باردهي بيشتر کمک کند.کودها بايد داراي پتاسيم – نيتروژن – آهن – روي – فسفر – منگنز و بر باشد تا بتواند در نهايت در ميزان اين باردهي تاثير فوق العاده اي بگذارد.

استفاده بيش از حد از کودها نيز در نهايت مي تواند منجر به از بين رفتن گياه شود و بهتر است بقدر لازم و کافي مورد استفاده قرار بگيرد.

تغذيه نامناسب مي تواند در کاهش باردهي تاثير بگذارد و در نهايت موجب زرد شدن برگ ها شود اما بايد حتما به ميزان اين کود توجه لازم را داشته باشيد.

درختان گردو مي توانند يکي از پرسودترين و بهترين درختان باشند که گردوهاي درشت و خوش طعمي را به بازار عرضه مي کنند اما اگر به يکسري از فاکتورها توجهات لازم را نداشته باشيد در نهايت مي تواند کاهش باردهي را به شدت مشاهده کنيد.

نتيجه گيري

زرد شدن برگ درخت گردو و يا خشک شدن شاخه ها مي تواند دلايل مختلفي را به همراه داشته باشد.که از آبياري تا کوددهي و سمپاشي و بيماري اشاره هايي را داشتيم.

خريد نهال گردو مناسب که عاري از هرگونه بيماري باشد نيز بسيار مهم است مي توانيد نهالي را خريداري نماييد که داراي کارت بهداشت و سلامت بوده و خريد خود را با خيالي آسوده به ثبت برسانيد.

جهت خريد نهال اينجا کليک کنيد تا با کارشناسان نهالستان اکين نهال در ارتباط باشيد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 299 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:47

باستخدام هذه الأطعمة ، سيكون لديك جسم أكثر صحة

 

"نحن ما نأكله"؛ هذه العبارة القديمة لا تزال واحدة من أهم التعليقات حول صحة الإنسان ؛ أن كل ما نأكله على الجسم سيكون له تأثير على أجسامنا. في هذا المقال ، ستتعرف على 9 عناصر غذائية مفيدة جدًا لصحة الجسم.

 

جسم صحي

المكسرات والحبوب

 

مكسرات مجففة ، فول سوداني ، فستق مملح ، حمص

 

تحتوي الحبوب والمكسرات على كميات غنية جدًا من العناصر الغذائية. سوف تتعرف على بعض من أفضل الأمثلة أدناه.

 

    اللوز: من بين مجموعة متنوعة من المكسرات والمكسرات السائبة أو المعبأة ، يعد اللوز أحد أكثر الخيارات المغذية ؛ هذه البذور لها خصائص أكثر من الفول السوداني والفستق مثل الفستق المملح وكذلك الوجبات الخفيفة مثل الحمص.

 

اللوز غني بفيتامين ب 2 والمغنيسيوم والحديد والألياف والكالسيوم وفيتامين هـ. أظهرت إحدى الأبحاث العلمية المنشورة أن استخدام اللوز يؤدي إلى عودة مستوى الكوليسترول إلى حالته الصحية. بالطبع ، ضع في اعتبارك أنه من الأفضل استخدام المكسرات نيئة ؛ لأن الملح في المكسرات المملحة سيرفع ضغط الدم.

 

    العدس: العدس هو أحد البقوليات الرئيسية لقوائم الطعام في بلدان مثل الهند وبنغلاديش وبوتان وسريلانكا ونيبال وباكستان. يمكن أن يكون لإضافة العدس إلى الوجبات أو إضافته إلى السلطات آثار مفيدة على صحة الناس. والنقطة المهمة أنه وفقا لمعتقدات الطب التقليدي فإن طبيعة هذه البذرة باردة ومن الأفضل تناول أطعمة مثل العدس مع التوابل الحارة مثل حشيشة الملاك والفلفل حتى لا تصاب بالبرد. مثل العدس ، يمكنك أيضًا تحضير وشراء التمور مثل تمور Pyaram الطازجة أو تمر مزفاتي أو العسل أو إضافة الزبيب إلى الأرز لمنع مزاجك من الهدوء.

 

السمك واللحوم والبيض

عند البحث عن البروتينات الصحية. من الصعب معرفة أي الموارد أفضل بالنسبة لنا. فيما يلي ، سوف تتعرف على بعض من أفضل هذه الموارد.

 

    الأسماك الدهنية: تشمل الأمثلة على الأسماك الدهنية السلمون والسردين والسلمون والرنجة. هذه الأسماك لها زيت في أنسجتها. تحتوي شرائح هذه الأسماك على أكثر من 30? من الزيت ، وخاصة دهون أوميجا 3 المفيدة لصحة القلب والجهاز العصبي. الأسماك الدهنية ، والتي تشمل هذه الأسماك ، مفيدة أيضًا للمرضى الذين يعانون من أمراض التهابية ؛ بالطبع ، إذا وافق طبيبهم على استهلاك هذا النوع من الأسماك. هذه الأسماك غنية أيضًا بفيتامينات A و D. وجد الباحثون في جامعة كاليفورنيا أيضًا أن معدل الإصابة بسرطان البروستاتا انخفض بشكل كبير بعد اتباع نظام غذائي قليل الدسم مع مكملات زيت السمك.

    الدجاج: يعتبر الدجاج من أفضل مصادر البروتين للجسم. كاللحوم البيضاء ، يكون أكل الدجاج أسهل بكثير من اللحوم الحمراء ، والتي بمرور الوقت يمكن أن يكون لها آثار ضارة على صحة الناس. تذكر أن طريقة تحضير الدجاج وطهيه لها تأثير كبير على صحتها ؛ على سبيل المثال ، يجب تقليل استهلاك الدجاج المقلي بشكل كبير أو التخلي عنه تمامًا. من المهم أيضًا إزالة جلد الدجاج لاحتوائه على نسبة عالية من الدهون. حاول الحصول على أكبر قدر ممكن من الدجاج العضوي.

    البيض: مصدر آخر للبروتين يمكن أن يكون البيض. إذا كنا مبدعين قليلاً ، فيمكن إضافة البيض إلى العديد من الأطعمة ولا يقتصر على الإفطار.

 

يحتوي البيض على فيتامين ب 2 أو الريبوفلافين ، وكذلك فيتامين ب 12 ، وكلاهما مفيد للطاقة وصحة خلايا الدم الحمراء. ومن المثير للاهتمام أن الأبحاث تظهر أن البيض لا يزيد من مخاطر الإصابة بأمراض القلب. بالطبع ، بشرط ألا تبالغ في ذلك.

أي الخضروات أكثر فائدة؟

الخضار والتوت والفواكه هي أسهل الخيارات التي يمكن العثور عليها في نظام غذائي صحي.

 

    البروكلي: غني بالألياف والكالسيوم والبوتاسيوم والفولات والمغذيات النباتية. المغذيات النباتية هي مركبات تقلل من مخاطر الإصابة بأمراض القلب والسكري وبعض أنواع السرطان. يحتوي البروكلي أيضًا على فيتامين C وبيتا كاروتين ومضادات الأكسدة. يوفر كل 100 جرام من البروكلي أكثر من 150? من كمية فيتامين سي اللازمة للاستهلاك خلال اليوم.

 

عنصر آخر في البروكلي هو الكبريتان ، الذي له خصائص مضادة للالتهابات ومضادة للسرطان. ضع في اعتبارك أن طهي البروكلي يدمر معظم خصائصه ؛ لذلك ، من الأفضل تناوله نيئًا أو تبخيره قليلًا جدًا.

صحة الجسم

 

    الكرنب: لسوء الحظ ، فإن خصائص الملفوف كخضروات يتم التقليل من شأنها إلى حد كبير. يحتوي الملفوف على كميات كبيرة من فيتامين C وفيتامين K الضروري لصحة جيدة ، وفقًا لوزارة الطب الأمريكية (USDA). يمكن طهي أوراق الملفوف الخضراء أو طهيها على البخار مثل السبانخ. يمكنك أيضًا استخدام هذه الخضار لعمل العصائر.

 

    الأفوكادو: كثير من الناس لا يشملون الأفوكادو في نظامهم الغذائي ؛ ويرجع السبب في ذلك إلى ارتفاع نسبة الدهون. يعتقد هؤلاء الناس أن عدم تناول الدهون يساهم في تحسين الصحة والتحكم في الوزن ؛ بينما هذا الاعتقاد خاطئ. الأفوكادو غني بالدهون الصحية وفيتامين ب وفيتامين ك وفيتامين هـ والألياف. تظهر الأبحاث أن تناول الأفوكادو يخفض مستويات الكوليسترول في الدم. يعمل الباحثون حاليًا على تأثير الأفوكادو على علاج مرض السكري وضغط الدم المرتفع. تشير الأبحاث من جامعة ولاية أوهايو إلى أن العناصر الغذائية الموجودة في الأفوكادو قد تكون قادرة على إيقاف سرطان الفم وقتل بعض الخلايا السرطانية.

    الخضار الورقية الخضراء: تظهر الأبحاث أن أولئك الذين يزيدون من تناولهم للخضروات ذات الأوراق الخضراء الداكنة في نظامهم الغذائي سيقللون بشكل كبير من خطر الإصابة بمرض السكري من النوع 2. يعتقد الباحثون أن تأثيرات الخضراوات ذات الأوراق الخضراء الداكنة ، مثل السبانخ ، تحتاج إلى مزيد من البحث.

منبع :

https://anieh.com/category/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%a9/

 

https://juanstewart4.livejoual.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/juanstewart4/

https://profile.hatena.ne.jp/JuanStewart/

http://www.wikidot.com/user:info/juan-stewart

https://www.bitsdujour.com/profiles/PqF9MQ

http://www.authorstream.com/JuanStewart4/

https://weheartit.com/juanstewart4

https://www.magcloud.com/user/juanstewart4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/149824.page

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 208 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:33

پايه لنز در دوربين مداربسته

پايه لنز در دوربين مداربسته يا Lens Mount بخشي از چيپ تصوير است که لنز بر روي آن سوار مي شود. از آنجا که لنزهاي ثابت امکان تغيير فاصله کانوني را ندارند براي تغيير زاويه ديد دوربين بايد لنز را عوض کرد. براي عوض کردن لنز هم بايد حتما از لنزي استفاده کرد که بر روي پايه لنز بنشيند. از اين جهت در دوربين هاي با لنز ثابت نوع پايه لنز اهميت پيدا مي کند.

 

دوربين هاي هايک ويژن از چه نوع پايه لنز استفاده مي کنند؟

تقريبا تمام دوربين هاي هايک ويژن (و بيشتر دوربين هاي مداربسته) از نوع خاصي پايه به نام پايه سري S يا S mount استفاده مي کنند. البته در بيشتر کاتالوگ به اين نوع پايه با عنوان M12 اشاره مي شود که منظور همان پايه نوع S است.

دوربين tiandy     دوربين حارس  قيمت نصب دوربين مداربسته  دوربين هايک ويژن

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:43

تجزيه و تحليل رفتار بازيکنان فوتبال با دوربين مداربسته

مي توان براي قضاوت بهتر مسابقات ورزشي از دوربين هاي مداربسته هايک ويژن کمک گرفت. تماشاگران اين مسابقات انتظار تحليل هاي درست و منطقي و بدون خطا را دارند. وجود سيستم هاي مداربسته همچنين مي تواند کمک شاياني به داوران اين بازي ها براي قضاوت بهتر کند. علاوه بر اين، از لحاظ امنيتي نيز نظارت بر جمعيت تماشاچيان و رفتارهاي آنان با استفاده از دوربين هاي مداربسته بهتر انجام مي شود.

شرکت هايک ويژن حامي رسمي باشگاه فوتبال آژاکس است. به عنوان بخشي از توافقنامه اين شرکت با باشگاه، ساخت يک نمايشگاه ابتکاري در زمينه فناوري دوربين مداربسته هايک ويژن در دست اقدام است. در اين باشگاه ورزشي، نظارت بر بازي هاي آموزشي و مسابقات فوتبال توسط تحليلگران با کمک دوربين هاي مداربسته فوق پيشرفته Hikvision انجام مي گيرد. اين ترکيب قدرتمند منجر به تجزيه و تحليل بهتر بازي هاي ورزشي مي گردد که به نوبه خود به بهبود کيفيت و نحوه برگزاري بازي ها نيز کمک مي کند.

چالش هاي موجود

چالش هاي زيادي بر سر راه ادغام سيستم هاي مداربسته با زير ساخت هاي ورزشي وجود دارد. براي مثال از نکات مهم اين است که دوربين مداربسته را در کجاي زمين قرار دهيم. زيرا در خط مياني زمين فضاي کافي وجود ندارد و دوربين هاي نصب شده در نقاط اصلي زمين بيش از حد به مکان رخداد ها نزديک هستند و ديد مناسبي را به دست نمي دهند. همچنين مسئله نيروي انساني نيز وجود دارد زيرا در مورد برخي از دوربين ها (مثل دوربين اسپيددام هايک ويژن) نياز به يک اپراتور براي هدايت دوربين ها مي باشد. استفاده از ساير ابزارهاي تجزيه و تحليلي موجود نيز بسيار زمانبر بوده و عملکرد آنها به اندازه کافي انعطاف پذير نيست.

براي غلبه بر اين چالش ها، راه حلي مورد نياز است که بتواند با زاويه ديد 180 درجه اي تمام زمين بازي را پوشش دهد. همچنين لازم است که بتوان بازيکنان را توسط دوربين با دقت در زمين دنبال نمود. به منظور دستيابي به اين موارد، دوربين بايد در نزديکي ميدان بازي در يک نقطه قابل قبول و مناسب نصب گردد. همچنين سيستم نيازمند يک سيستم نرم افزاري يکپارچه براي رديابي بازيکنان و تجزيه و تحليل رفتارهاي آنها در حين بازي و يا قبل و بعد از آن است.

 

با وجود دوربين مداربسته هايک ويژن مربيان مي توانند تجزيه و تحليل موثرتري انجام دهند و يافته هاي جالبي را نيز به نمايش بگذارند، وجود يک سيستم ضبط کننده امري حياتي است و وضوح تصاوير نيز در چنين بازي هاي سرعتي با وجود عناصر متحرک همواره از اهميت ويژه اي برخوردار است.

راهکارها

اين راه حل از طريق ادغام دوربين هاي مداربسته هايک ويژن با نرم افزار تجزيه و تحليل GameOn به دست مي آيد. دوربين 24 مگاپيکسلي PanoVu هايک ويژن مدل DS-2CD6A64F-IHS/NFC در تمام زمين هاي تمرين و استاديوم اصلي نصب گرديد. دوربين ها به گونه اي تنظيم شده اند که به تمامي زواياي زمين ديد دارند (به دليل ماهيت پانورامايي دوربين). همچنين اين دوربين ها با داشتن 4 لنز 6 مگاپيکسلي (روي هم رفته 24 مگاپيکسل) تصاويري بسيار واضح به دست مي دهند و يکي از با کيفيت ترين دوربين ها در صنعت دوربين مدار بسته هستند. همچنين اين دوربين ها داراي نرخ فريم 30fps  هستند که بدين معني است که هيچ موردي از ديدشان پنهان نمي ماند

 

تصوير نرمال از يک دوربين PanoVu کمي خميده و يا به اصطلاح warped’ است . بنابراين در اينجا نرم افزارهاي تخصصي GameOn و TNO وارد بازي مي شوند و تصاوير بدست آمده از 4 لنز مجزا را به هم متصل مي کنند!!! و به اين ترتيب جزئيات دقيق از کل زمين بازي قابل مشاهده خواهد بود. اين نرم افزار همچنين تصاوير را از حالت خميدگي خارج مي سازد (يا به اصطلاح “dewarps” ) و باعث بهبود کيفيت آن گردد. نرم افزار GameOn داراي يک تابع مجازي براي دوربين PTZ  است که به نرم افزار اين امکان را مي دهد تا بر روي بازيکنان مورد نظر زوم کرده و آنها را در زمين رديابي کند.

دستگاه NVR اي که براي اين مجموعه استفاده مي شود، داراي انعطاف پذيري کاملي بوده، و اپراتورها مي توانند تمامي تصاوير را در آن ذخيره کنند. همچنين اين به اين معني است که دسترسي به تصاوير و ويدئوهاي هاي قبلي نيز به راحتي ميسر خواهد بود. ترکيبي از تکنولوژي پيشرفته هايک ويژن و آخرين ورژن از نرم افزار  GameOn باعث مي شود تا بتوان به راحتي بازيکنان را در زمين رديابي کرد. و اين واقعا تفاوت زيادي در نحوه مديريت بازي و دادن توصيه هاي لازم به بازيکنان براي رقابت بهتر خواهد داشت.

رديابي بازيکنان توسط دوربين مداربسته PanoVu هايک ويژن

دوربين هاي PanoVu دنياي کاملا جديدي را در تجزيه و تحليل وقايع ورزشي پيش وي کاربران مي گذارند. قابليت پوشش تمامي زواياي زمين بازي و ارائه تصاويري با رزولوشن بالا، روند تجزيه و تحليل را براي آناليزگران بسيار آسانتر از قبل کرده است. همچنين توانايي ارائه بازپخش رخدادها در زمان واقعي منجر به ارائه راهکارهاي بهتر توسط مربيان به بازيکنان مي گردد.

اين تکنولوژي اطلاعات گرفته شده (در مورد موقعيت بازيکن در زمين و پارامترهاي فيزيکي بر اساس مکان يابي GPS) را از پوشش مخصوصي که بازيکن به تن دارد به دستگاه مرکزي تجزيه تحليل داده ها مي فرستد. مربيان مي توانند اطلاعات فردي هر بازيکن را مانند ضربان قلب، مسافت طي شده، شتاب متوسط، وزن، قدرت ضربه، و غيره را از اطلاعات به دست آمده استخراج نمايند. اين به معني دسترسي به اطلاعات جامعي از عملکرد کلي يک بازيکن در زمين است.

در اين گونه سيستم ها با حجم انبوهي از  اطلاعات و تصاوير مواجه هستيم به علاوه در طول فرآيند نيز داده هاي تحليلي بسياري توليد خواهند شد از اطلاعات تماشاچان گرفته تا رفتار و نحوه بازي بازيکنان در زمين. جستجو در ميان تمامي اين اطلاعات و تحليل و ارائه آنها بسيار دشوار خواهد بود. اما با وجود نرم افزار مديريت ورزشي ارائه شده (GameOn) اين مشکل نيز برطرف شده است. اين نرم افزار تمامي داده هاي مختلف را پردازش نموده و با عملکرد دوربين هاي دوربين هايک ويژن ادغام و به روش ساده اي به نمايش مي گذارد.

 

https://tiamcctv.com/product/mantbox-19s/

https://tiamcctv.com/product/nx-dvr216-k8/

https://tiamcctv.com/product/skyhawk-st8000vx0022/

https://tiamcctv.com/product/td-2732td-hc/

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:32

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارتودنسی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. با استفاده از درمان ارتودنسی می توانید دندان هایتان را زیباتر کرده و ترتیب و نظم آن ها را برقرار کنید. با استفاده از ارتودنسی می توانید ناهنجاری های دندانی را از بین برده و از بروز مشکلات و آسیب های بسیار جدی جلوگیری کنید. اما یک مسئله ای شاید برای افراد بسیار مهم است این است که ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

ارتودنسی ثابت برای اثر بخشی بهتر نیاز به ۱۸ الی ۲۴ ماه زمان نیاز دارد و گاهی ممکن است بر اساس وضعیت فک بیمار این مدت زمان به ۳ سال به طول انجامد. و ارتودنسی متحرک ممکن است ۶ ماه الی ۱ سال زمان برای پروسه درمان نیاز داشته باشد. در صورتی که بی نظمی و ناهنجاری های دندانی بیمار زیاد باشد طبیعی است که مدت زمان درمان ارتودنسی برای ایجاد نظم و ترتیب دندانی افزایش میابد .

ارتودنسی از ۷ مرحله مجزا تشکیل شده است که که این مراحل با توجه به نوع و روش انجام ارتودنسی می تواند متفاوت باشد. بسیاری از افراد سوال دارند که جلسه اول ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ نصب ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ و جلسه آخر ارتودنسی چه زمانی است؟ در واقع مرحله اولیه برای ارتودنسی که در آن مشاوره و ارزیابی دندان ها، معاینه و قالب گیری دندانی، تصویر برداری و بررسی وضعیت دهان و دندان تعیین می شود برای روش های مختلف در وضعیت های مختلف یکسان است.

نصب ارتودنسی چه قدر طول می کشد؟

همانطور که بالاتر بیان کردیم نصب ارتودنسی دندان تقریبا ۷ جلسه به طول می انجامد و جلسه آخر ارتودنسی در واقع در پایان این مراحل و مرحله هفتم قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در این مقاله هفت مرحله نصب ارتودنسی را برایتان شرح دهیم. البته ممکن است با توجه به اینکه انواع ارتودنسی مختلفی وجود دارد ، برخی مراحل متفاوت باشد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

مرحله اول ارتودنسی معاینه، بررسی و ارزیابی وضعیت دهان و دندان ها

اولین مرحله ای که برای درمان ارتودنسی باید بگذرانید مشاوره، معاینه و بررسی دقیق وضعیت دندان هایتان است. در این جلسه باید بیمار دغدغه و خواسته های خود را کاملا بیان کند و هر گونه سوال و بحثی در رابطه با مزیت و معایب این رو دارد از متخصص ارتودنسی جویا شود. در این مرحله باید ناهنجاری های دندان ها، فک و صورت توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار گرفته شود. منظور از معاینه عکس برداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار و ارائه دادن یک طرح اصولی و دقیق برای درمان دقیق ناهنجاری موجود در وضعیت دندان ها وفک بیمار است.

جهت ارائه راه حلی دقیق و ارزیابی صحیح باید از دندان ها و وضعیت فک بیمار یک عکس OPG گرفته شود تا ریشه دندان ها و وضعیت فک به درستی مورد سنجش قرار گیرد. ضمنا در این مرحله تقریبا هزینه های مورد نیاز برای انجام این روش تخمین زده می شود و پزشک می تواند روش مناسب برای اجرا بر روی دندان های فرد را تایید کند و می توانید درباره ارتودنسی اقساطی با پزشک خود صحبت فرمایید .

مرحله دوم تهیه قالب از دندان ها و فک بیمار برای آغاز روند درمان ارتودنسی

در واقع مرحله اول از درمان ارتودنسی مرحله قالب گیری از دندان ها است. در جلسه اول که پزشک معاینات لازم و بررسی های مورد نیاز را انجام داد باید در مرحله بعدی که مرحله اولیه ارتودنسی دندان قرار گرفته است قالب گیری از دندان ها و فک بیمار را انجام دهد و آن را به صورت دقیق در پرونده بیمار ثبت کند تا وضعیت اولیه دندان ها برای ارتودنسی مشخص باشد.

مرحله سوم انجام عکسبرداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار

طبق تشخیصی که متخصص ارتودنسی می دهد در این مرحله باید یک عکسبرداری انجام شود. این عکیبرداری و اطلاعات دریافت شده از آن باید درون پرونده فرد به صورت کامل ثبت شود. در این مرحله می توانند از دو نوع عکس برداری استفاده کنند. عکس برداری رادیولوژی و عکس برداری فتوگرافی یا همان عکس رنگی.

عکس برداری رادیولوژی یا OPG یکی از رادیوگرافی هایی است که لازمه انجام ارتودنسی می باشد. برای آغاز روند درمانی باید متخصص ارتودنسی نتیجه عکسبرداری شما را با دقت ملاحظه کند و هر گونه اطلاعات در رابطه با دندان یا ریشه دندان را مشاهده کند. در این نوع عکس میزان سلامت و ساختار دقیق دندان ها و فک مورد بررسی قرار گرفته می شود.

 

عکس فتوگرافی یا همان عکس رنگی زمانی تهیه می شود که نیاز باشد بافت سخت وبافت نرم داخل دهان بررسی شود و شاخص های زیبایی را در درمان ارتودنسی برای شما در نظر بگیرند. در این نوع عکس باید ارزیابی زیبایی صورت انجام شود تا در نهایت بر تصمیم پزشک تاثیر گذار باشد.

مرحله چهارم انجام معاینه بیمار پیش از ارتودنسی

در این مرحله باید فک بیمار برای بار دوم به صورت دقیق تر توسط متخصص ارتودنسی بررسی شود و هزینه ها به صورت تقریبی برای بیمار شفاف سازی می شود. در این مرحله باید زمان بندی احتمالی مورد نیاز برای درمان نیز تعیین شود.

مرحله پنجم جای گذاری بریس یا براکت بر روی دندان های فرد

در صورتی که عکس برداری انجام شود و انتخاب بیمار نیز ارتودنسی نامرئی باشد طبیعی است که علاوه بر هزینه بالاتری که باید پرداخت کند می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه ارتودنسی را انجام داده و پایان پذیرد. در صورتی که ارتودنسی نامرئی نباشد زمانی که نیاز است براکت ها بر روی دندان نصب شود حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

این مرحله یکی از زمان بر ترین مراحل موجود در این روند درمانی است. زیرا باید براکت به صورت دونه ای بر روی هر واحد دندان قرار داده شود. پس از آن که براکت ها بر ری دندان ها قرار داده شده بود باید با سیم این براکت ها با فشار تعیین شده به یکدیکر اتصال پیدا کنند تا دندان ها بتوانند به میزان لازم حرکت کنند. اگر قصد انجام ایمپلنت و ارتودنسی را دارید مقاله زیر میتواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

مرحله ششم انجام مراحل باقی مانده ارتودنسی دندان

پس از آن که تمامی براکت ها بر روی دندان ها قرار داده می شود باید طبق برنامه ریزی جلساتی تعیین شود که بیمار برای معاینه به پزشک مراجعه کند. این جلسه های از پیش تعیین شده برای بررسی روند پیشرفت و تنظیم حرکت های دندانی است که ممکن است با درد و ناراحتی همراه باشد. در این جلسه ها باید نیروی لازم برای حرکت دندان ها تنظیم شود. در صورتی که در این مرحله کمی درد حس کردید نگران نشوید و فقط در صورت تشدید از مسکن استفاده نمائید.

مرحله هفتم جلسه اخر ارتودنسی و خارج کردن براکت ها از دهان

اگر می خواهید به نتیجه ایده آل برسید و لبخندی زیبا داشته باشید باید همه مراحل ارتودنسی را به دقت و منظم انجام دهید. زمان تعیین شده برای مراجعه جلسات معاینه باید به صورت دقیق رعایت شود و نباید دیر کرد یا زود کردی بین زمان های انجام شده وجود داشته باشد. در جلسه آخر باید براکت ها از دهان خارج شود و از نگهدارنده استفاده شود. از نگهدارنده اغلب برای ثابت نگهداشتن وضعیت دندان ها و فک بیمار استفاده می شود. پس از آن که مرحله اخر ارتودنسی انجام شد می توانید از زیبایی و جذابیت لبخند خود بهره ببرید.

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 226 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:33

لینک دوستان

خبرنامه